Satu Family!!!!!

Saturday, September 11, 2010

Kurang Ajar punye jantan.

Haluuu

Ni kisah wa dipagi raya. Pagi-pagi lagi wa dah dapat satu sms yang sangat menarik dan menyayat hati dan membuatkan aku berterabur air mata.. berjurai2 x benti. Di hari raya pertama, pukul 9.48 aku dapat sms dari BF aku yg bertulis,


msg dari exBF

bole x sms macam ni pagi raya? aku call dia. then dia ckp dia terpaksa tinggalkan aku. sbb nk dgr cakap mak dia. dia kene tunang ngan awek lama dia. kalau x mak dia x nk balik dari kampung. n mak dia terus nk balik kampung. x nk dok kl.. ok aku nangesss lagi... tapi aku terima la ngan hati yg terbuka bile dia send sms ni plak...


msg dari exBF

ok fine.. so kiterang bincang nk jumpa for the lasttime malam nye.. dlm kul 9.00. dan dia dtg jumpa aku. i salam dia. cium tangan dia. n i said i love him so much. but i relakan. maybe x de jodoh. pastu aku lempang dia.. boleh? aku kate dia jahat. then aku kuar dari kete. dia pandang aku dan nangis. pastu dia blah. pastu aku send dia msg ni...


msg dari aku

tapi thats not the end of the story, sampai la si JARI HANTU dpt satu msg... dan dia foward kat aku.



msg dari pompuan tu pada JARI HANTU dan JH foward kat aku

dan lepas tu sis wa panas hati tetiba kene maki, dia reply lak camni dan fowrd kat wa ape yg dia reply.


jari hantu reply mcm ni
tiba-tiba plak my ex bf send sms camni.


msg dari exBF
dan pompuan tu plak x abis2 sms si JARI HANTU. N jari hantu naik angin..

pompuan tu reply mcm ni, and JH foward kat exBF
sambil tambah sumthing kat bawah...

pastu dia send msg ni. dan si JARI HANTU pon stop.

exBF reply mcm ni

but tetiba JARI HANTU dpt lagi msg, n dia betul2 sakit hati kali ni...

pompuan tu tiba2 send lagi msg,
and JH foward msg ni kat exBF dan warn skali

dan lepas je msg ni..... sis JARI HANTU call mak xbf aku, dan ckp...

"Assalamualaikum makcik, saya kakak ****, adik saya bercinta ngan anak makcik, bla blaa blaa... saya nk cakap ngan makcik pasal bakal menantu makcik, blaaa blaaa blaaa... "

"Siapa pulak bakal menantu makcik?"

"Anak makcik kata, makcik ppaksa dia tunang ngan pompuan tu, kalau tak makcik x nak balik kl"

"Asstafirullahalazim, makcik tak de pon kata macam tu..."

Ok fullstop. wa malas nk cite lebih. Memang jahanam jantan tu. buat bazir air mata aku je. Pandai dia belakon konon2 terpaksa. Padahal buat cerita guna nama mak dia. Masa hari raya pertama plak tu. Memang aku puas hati aku pelempang dia tadi.

Disaat kau menipu aku sikit demi sedikit... Encik Mohd Rafie aku doakan kau tak pernah akan bahagia. Selamanya. Amin.... :) buruk betul perangai aku doakan dia macam ni kan.... tapi nanti aku tulis enrty encik rafie dan janji-janjinye plak ok.

p/s: msg2 yg tulis ader nama sis sebagai penghantar tu, sebenarnya ada yg JARI HANTU sms kat si Rafie dan aweknye.


4 comments:

Cikgu Dahlia said...

erm kejinya jantann...
puas hati ahh kena lempang..ahahaha

jejari keLingking said...

ye ahhh.... padan ngan muke dia.. tapi kesian ngan pompuan tuh... tapi pompuan tu pon mereng same cam dia.. sesuai la...

jejari keLingking said...
This comment has been removed by the author.
jejari manis said...

kekekeekek... macam2... dunia o0o0o dunia.. rilek sudah jejari kelingking..

Related Posts with Thumbnails