Satu Family!!!!!

Saturday, September 11, 2010

Dia dan janji2nye.

Salah aku menyekendelkan diri ngan seorang lelaki. Lelaki kesian yg selalu mengadu macam2 pasal gf dia... takpe la... aku sekadar nk gembirakan dia.. sampai la ketahap kiterang saling sayang menyayang. sampai la kesatu tahap dia tinggalkan pompuan tu....


aku pernah kata, "sooner or later dia atau abg akan pujuk sesama sendiri"

he said, "noo, muktamad, i wont be back to herr"

and he said, "mak cik dah overr, abg dah tak nak die lagii, sumpahhh"

kene makan sumpah baru tau...

bace sendiri la perangai buruk makcik tuh....

dan dia siap ajak aku nikah.... mana pegi janji2 dia.. mane pegi kata2 yang dia nk pujuk parents dia?


bole bace? cukup clear? dan ::ENTRY:: awal - awal tadi yang korang mesti.. i mean MESTI baca!!! menunjukkan perkara yg sangat berlainan... mmg janji dia menyimpang nak MAMPOS.


p/s : makcik tu GF dia. seorang penuntut. dan sekarang ngah amik PHD. tapi perangai.. cam bongok. belagak nak mampos. sangat sombong. dan suke pandang rendah kat orang. i've met her u know.. ekeke.. mcm lawa sgt setakat mekap tebal dan hati busuk.. mmg x bahagia la en rafie ngan dia. dia pangkat tinggi, encik rafie pangkat rendah.. mmg mcm lembu kene cucuk hidung la dia.. lom kawen pon dah tersiksa cam tu.. hakhakahka... nanti aku citer plak aper yg exBF aku cerita pasal buruk awek dia yg dia gilekan sgt tuh..


No comments:

Related Posts with Thumbnails