Satu Family!!!!!

Wednesday, August 25, 2010

Sayu pulak kan!!





Ntah pape..... dulu boleh ar aku pujuk ati aku.
Sekarang nak pujuk macam mana
Dah makin meluat aku nak pujuk diri sendiri
Aku penat ar cam nie
Aku bosan
Hanya sebab aku tak boleh ilang ko
Sebab tuh aku kena korban
Kalaulah aku kuat untuk nak idup tanpa ko kat sisi aku
Aku dah lama angkat kaki CABUT
Tak nak aku bagi mata aku ni peluang utk tengok mata2 yang melihat aku penuh kejengkelan
Aku manusia jugak
Ada perasaan tu beb
Aku tau gak malu bila orang wat dunno kat aku
Sedangkan aku ni yang terhegeh2

Per hal plak aku asyik nak pikir, nak jaga hati dorang
Hati aku ada org kisah nak jaga
Tak ada kan?
Aku marah?
Tak!!! sikit pun aku tak marah?
Aku benci kat dorang ker?
Tak! Cuma aku meluat kat dorang
Meluat tengok cara dorang tegakkan Ego dorang

Bagilah Ego ko tuh makan banyak2
Aku pon dah tak larat dah nak pikir

Tapi lepas aku tanya balik kat diri aku
Tak kesian ker kat dia?
Aku buat dia ada kat 2 persimpangan?
Rasanya aku patut kesian diri aku sendiri
Bukan aku tak korban langsung
Aku korban jugak
Cuma x boleh sepenuhnya
Bukan sebab aku tak sayang
Bukan jugak sebab aku tak cinta
Tapi takkan dia buta x ada mata nak tengok
Aku ni tak ubah cam Quran buruk tau
Dorang baca tak, Usik pon tak.... 
terpaksa simpan hanya sebab dorang tak boleh nak buang

So jadilah aku macam M.E.L.U.K.U.T KAT TEPI G.A.N.T.A.N.G






Aku yang berkecil hati

1 comment:

Roxy zai said...

sgt emosi.."bagai quran yg x diusik n di pandang tp disimpan krna xbleh dibuang.."..smart sehhh ayat ni=)

Related Posts with Thumbnails