Satu Family!!!!!

Wednesday, August 25, 2010

Bile Majikan Melampau

Ni aku nk cerita kisah majikan BODOH yang melampau. Haish. Aku sedang bercuti ngan tersayang, sibuk lak dia dok suh aku pegi office untuk aku siapkan kerja aku yang sedikit tertangguh dengan alasan, "TOLONGLAH, nanti kite x dapat payment. Tak raya kite nanti."

Ade aku kesah kite raya ke x? Ko tak raya lantak ko lah. Payment dapat ke, tak dapat ke, aku RAYA je.


Buat yang tak tau kisah, mesti terfikir itu salah aku sebab menangguhkan kerja sebelum cuti. Kenapa plak kerja aku tertangguh, semua pasal majikan yang bodoh suke menangguh kerja la. Computer kat opis aku rosak, dan semua document ader lam computer tuh. Dah beribu2 kali aku suh majikan aku pi repair. Dari hari ke hari, tak pi repair gak. So keje aku banyak tertangguh. Nak printing dan segalanye dari computer tu.

Dan dan pulak bila aku dah apply cuti, dia repair computer tu dan suruh aku datang kerja gak ngan sayang-sayang aku sekali dia suh bawak pi opis. Ade AKAL x? Bile aku dah datang opis, masalah lain plak timbul, ink tade la. Ape la. Haish.. Aku nk masa ngan sayang aku nih. Bukan slalu jumpa pon.

Aku dah buat kerja aku. Dan benda tu tertangguh aku nak buat camne. Ko bagi je alasan kat org yang nak membayar ko tu, macam alasan yang ko kasi kat aku masa aku suh repair computer tu. Bole? Menyampah tol aku. Klu nak diikutkan banyak betul benda yang aku tolong ko before this. Takkan aku mintak cuti 2-3 hari tuk spend time ngan SAYANG aku pon x ley?

Ah.. Aku x kire, hari ni aku tak nak pi opis. Malam ni, lepas SAYANG2 aku balik, aku pi opis, siapkan document2 aku taruk atas meja, skali ngan resignation later ok! aku dulik ape ngan document bulan 8. PI MAMPOS SAME KAU AND COMPANY KECIK KO TUH!!

No comments:

Related Posts with Thumbnails