Satu Family!!!!!

Friday, August 20, 2010

Si kelingking yang comel.

Salam,

Hikhik. Lepas si HANTU dan MANIS becerita, sekarang turn aku plak untuk kenalkan diri, aku la si JARI KELINGKING yang comel. Kenapa aku di panggil KELINGKING? Sebab aku yang terpaling comel di antara diorang diorang.

Aku yg paling kecik, walaupun dalam dunia nyatanye aku x la sekecik mane, ehehek. Disini ade lah tempat yang aku rasa, aku nak bebas bersuara. Jari aku bebas untuk menekan mana2 huruf dangan sesuka hati walau pun aku menaip sikit pon x guna jari KELINGKING aku. Biasa lah manje.

So macam yg si HANTU kate,

"Apa konsep blog ni nanti? Apa sahaja, medan meluah perasaan, nak jerit, nak berdakwah,nak cerita apa sajer, dengan harapan korang cuba nilaikan dari sudut positivenya. " dont judge the book by its cover ". Kita orang cuma mengamalkan "kebebasan bersuara" disini."

aku mmg suke copy paste. senang. :)



No comments:

Related Posts with Thumbnails