Satu Family!!!!!

Thursday, August 19, 2010

Kenapa jari-jari hantu

Salam, aku nak memperkanalkan diri aku. Aku adalah jari-jari hantu. Salah sorang rakan kongsi dari kumpulan JIMIKASHA. Kenapa aku dinamakan jari-jari hantu? Aku pilih nama ni kerana nak orang sedar betapa jari tengah ni penting.

Penting ker?

  • Penting sebab tanpa jari tengah ni korang akan nampak cacat sebab ada 4 jari sahaja 
  • Penting sebab tanpa jari tengah ni aku susah nak menaip keybord aku 
  • Penting sebab tanpa jari tengah aku ni aku tak boleh main petik-petik jari 
  • penting sebab........................ ahahahahhaah korang jangan fikir yang bukan-bukan yer. 



Sebab tulah aku pilih Jari-jari hantu, aku ada 2 rakan kongsi lagi, dorang ni adik beradik aku jugak, nama dorang Jari-jari manis dan Jari-jari kelingking. Tunggukan kemunculan dorang nanti.


Apa konsep blog ni nanti? Apa sahaja, medan meluah perasaan, nak jerit, nak berdakwah,nak cerita apa sajer, dengan harapan korang cuba nilaikan dari sudut positivenya. " dont judge the book by its cover ". Kita orang cuma mengamalkan "kebebasan bersuara" disini.


Jadi inilah pengenalan aku buat pertama kalinya. nanti berjumpa lagi korang dalam entry2 lain selepas ini




No comments:

Related Posts with Thumbnails